X

Sinterklaasgedichten maak je simpel, snel en origineel!

  • Ontvang 5 originele gedichten
  • Volledig gepersonaliseerd
  • In 2 minuten klaar!
Ga naar sinterklaasgedichten.net
Infoyo
Vragen en antwoorden
Zoek artikelen:

Enquete iPhone 4

Ontvang het laatste nieuws over "Samenleving en ontwikkeling" en maak kans op 1000 euro cash.
Laat nu je e-mailadres achter. Speel gratis mee.


Foute keuze!

Venster sluiten

Maak een melding van dit artikel
Selecteer de motivatie van je melding:
Spam / reclame Misleidende of onduidelijke inhoud
Lage inhoudelijke kwaliteit Niet Nederlands
Erotische inhoud Artikel bestaat reeds op internet
Gokken / Illegale promotie Andere reden...

Omschrijf de motivatie van je melding:
Venster sluiten

Stuur dit artikel door
Je naam:
Je e-mailadres:
E-mailadres ontvanger:
Artikelscore
0
  Goed artikel ( 0 )
  Slecht artikel ( 0 )
RSS van driver68nl driver68nl Auteur op infoyo sinds
13 November 2008


Bekijk het profiel van driver68nl
Datum: 03-07-2009
Auteur: Driver68nl
Een leuke aanbieding, van aardige mensen.†Mooier kan het bijna niet!Een maandag zoals iedere andere, een route rijden met de vrachtwagen, lossen in Groningen, dan nog een paar adressen lossen in het noorden des lands, en dan terug laden in Sneek, pallets voor Eindhoven...Lossen bij een bedrijf in Eindhoven, waar aardig mensen werken, een bedrijf waar het lijkt of er structuur heerst...

Leuke aanbieding

Na regelmatig iedere week gelost te hebben bij het betreffende bedrijf, kreeg ik de vraag van de betreffende bedrijfsleider; " welke rijbewijzen heb je allemaal"? Groot rijbewijs? Ik zeg:"groot rijbewijs"? Ik kijk om me heen, en zeg na het zien van diverse trekker- oplegger combinaties;"hoe groot wil je het hebben". Ik mag rijden met een bakwagen, maar dat was geen probleem, als ik interesse had in nachtritten, dan werd mijn E achter C rijbewijs door hun vergoed!
Na 2 jaar overdag file rijden was ik wel weer geinteressereerd in nachtroutes, en na een paar jaar geleden gezakt te zijn voor mijn oplegger rijbewijs, was ik wel toe aan een herkansing. Ik zou een keer mee rijden met een route waar ik op zou ingezet worden, en dan zou ik beslissen.

De beslissing en het vervolg

Na een drukke dag bij mijn baas overdag had ik besloten om s'avonds mee te rijden met een chauffeur bij mijn toekomstige baas. Een vriendelijk man, een jaar of 10 ouder als ikzelf. Rond 20.30 reden wij op ons gemak aan naar het noorden van het land, naar de klant waar wij moesten laden. 2,5 uur later daar aangekomen, losten wij de retouren en gingen een kopje koffie drinken tot de rolcontainers klaar waren om te laden. Intussen tijdens ons rit kreeg ik niet de indruk dat er veel onvolkomenheden waren binnen het bedrijf betreffende de planning, auto's en collega's onderling.
Na deze rit was ik dan ook vastbesloten om mijn toenmalig baan op te zeggen en bij mijn huidige baas te beginnen.
De eerste tijd reed ik met een bakwagen een route, tot ik mijn trekker oplegger rijbewijs had.
Het liep lekker, iedere dag vaste tijd beginnen, vaste routes, samen lossen, laden en dit voornamelijk onder leiding van een van vaste chauffeurs, die naar mate de tijd verstreek, steeds meer op zich bleek te nemen...
Deze verdeelde het werk, en wat niet redelijkerwijs geladen kon worden, bracht hij weg.
Na enkele maanden gaf hij te kennen dat hij ander werk had gevonden, en dat hij na enige tijd zou vertrekken.
Toen kwam de aap uit de mouw, wij kregen allemaal veel meer werk, wat uiteindelijk op mij terecht kwam, omdat ik het werk van de betreffende chauffeur overnam. Extra werk, wat binnen de tijd moest gebeuren, omdat intussen die auto ook om 7.00 terug moest zijn. Door de zwarte van het werk, was het al een keer in mijn rug geschoten, en momenteel zit in al 5 weken in de ziektewet, door een distorsie van mijn schouder, en klachten die wijzen op een tennisarm...
Dit omdat ik een ongelukje had met een rolcontainer die van de klep af rolde, en waarbij er even een fractie van een seconde een 500 kilo aan mijn arm hing...
Momenteel is de planning ook een rommeltje, ik krijg verkeerde tijden door waardoor ik te laat bij de klant kom om te laden, zodat ik mijn werk niet goed kan uitvoeren. De planning blijkt achteraf ook grotendeels door de chauffeur geregeld te zijn die was vertrokken. Dit allemaal op een rijtje gezet, had ik deze overstap nooit moeten nemen, en zelfs nadat mijn oude baas een klant kwijt was, die mijn snel 1,5 uur per dag kostte, toch beter bij hem kunnen blijven.
Het gras bij de buurman is altijd groener, maar word je leven beter door dat groene gras...
Dit blijkt helaas altijd pas na de overstap! Bezint eer ge begint, SUCCES

Reacties op dit artikel
Wees de eerste die een reactie plaatst!
Plaats een reactie
Naam:
E-mailadres:

Reactie:

Auto en vervoer Computers en internet Dier en natuur Electronica Eten en drinken Financieel Hobby en vrije tijd Huis, tuin en wonen Kunst en cultuur Mens en gezondheid Mijn mening over... Muziek, Tv en films Samenleving en ontwikkeling School en studie Sport Vakantie en vermaak Wetenschap Zakelijk




      Home   -   Aanmelden   -   Top artikelen   -   Nieuwe artikelen   -   Sitemap   -   Help   -   Links   -   Privacy policy   -   Contact
Copyright © 2018 - Infoyo.nl